About..ΚΤΕΛ

Μεγάλη φάμπρικα είναι , εν γένει τα ΚΤΕΛ…

Γερές οι οικονόμες των ιδιοκτητών λεωφορείων, που νέμονται το δημόσιο αγαθό των συγκοινωνιών.

Τι είναι το ΚΤΕΛ Αττικής; ΄Ιδού τι λένε οί ίδιοι:

Το ΚΤΕΛ Ν. Αττικής είναι εκ του νόμου ο αποκλειστικός συγκοινωνιακός φορέας στον τομέα των Υπεραστικών Μεταφορών του Νομού Αττικής από το 1955.

Με έδρα την Αθήνα λειτουργεί ως Ν.Π.Ι.Δ. υπό την επωνυμία «Κοινό Ταμείο Εισπράξεων Λεωφορείων».

Η νομική μορφή του ΚΤΕΛ το Σεπτέμβριο του 2003 μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία με βάση το Νόμο 2963/2001 και με το διακριτικό τίτλο «ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

Από το 1991 το ΚΤΕΛ Αττικής έχει αναλάβει την λεωφορειακή γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Αθηνών.

Σήμερα η ΚΤΕΛ Ν. Αττικής Α.Ε. διατηρεί αποκλειστικά όλες τις υπεραστικές λεωφορειακές γραμμές του νομού Αττικής, καθώς και τη διανομαρχιακή γραμμή Θεσσαλονίκης.

Η ΚΤΕΛ Ν. Αττικής Α.Ε. διαθέτει 136 λεωφορεία τα οποία ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα, δηλ. τους 190 περίπου ιδιοκτήτες τους οι οποίοι είναι και υπεύθυνοι για την εν γένει επιμέλεια των λεωφορείων, ενώ η εταιρεία έχει την ευθύνη της δρομολόγησης των λεωφορείων καθημερινά.

Επίσης η εταιρεία έχει στην αποκλειστική ιδιοκτησία της και τέσσερα διώροφα λεωφορεία, τα οποία δρομολογούνται αποκλειστικά και μόνον στη γραμμή Θεσσαλονίκης.

Η ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε. διοικείται από 7μελες αιρετό Δ.Σ. με τριετή θητεία, ενώ το προσωπικό της περιλαμβάνει: 16 διοικητικούς υπαλλήλους, Σταθμάρχες 10, ελεγκτές 15, εισπράκτορες 30 μόνιμους και 100 έκτακτους και 200 οδηγούς εκ των οποίων 100 περίπου είναι και ιδιοκτήτες λεωφορείων.

Η ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε. μεταφέρει ετησίως περίπου 8.000.000 επιβάτες. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, πως τα δυο τελευταία χρόνια ο στόλος της εταιρείας είναι υπερσύγχρονος και οι νέες τεχνολογικές εγκαταστάσεις σε σχέση με τα συστήματα εντοπισμού των λεωφορείων που διαθέτει και καταγραφής τόσο των διαδρομών κατά την εκτέλεσή τους, όσο και των συνθηκών που επικρατούν στα λεωφορεία, συνεισφέρουν ήδη στην καλύτερη, ασφαλέστερη και πιο άνετη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

ΟΠΟΤΕ …ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ:

Με βάση τα νούμερα αυτά ο τζίρος του ΚΤΕΛ Αττικής κινείται μεταξύ 25-30 εκ ευρώ, με μέσον όρο τιμής εισιτηρίου 3-4 ευρώ. Τα 136 λεωφορεία που έχει ο στόλος του, αναλογούν σε 190 ιδιοκτήτες. Αν διαιρέσουμε τον πραγματοποιούμενο τζίρο με τον αριθμό των αφεντικών, τότε βλέπουμε πως σε κάθε έναν από αυτούς αναλογεί ετησίως  150.000 ευρώ…  Από το ποσό αυτό πρέπει να αφαιρεθούν ασφαλώς τα έξοδα συντήρησης, κίνησης, και υπαλληλικού προσωπικού… Κατά τους υπολογισμούς ειδικών το ετήσιο καθαρό κέρδος σε κάθε έναν από τους 190 ιδιοκτήτες λεωφορείων σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να είναι κατώτερο των 90-100.000 ευρώ ! Ποσόν κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο…  Και δεν τους φαίνεται.. Σημειώστε ακόμη πως οι 100 από τους ιδιοκτήτες βγάζουν ακόμη ένα πρόσθετο έσοδο-γερό μεροκάματο , εργαζόμενοι ως οδηγοί στα λεωφρορεία τους!Είπατε τίποτε; Κι από πάνω κάνουν και τον ζόρικο στην Α.Μ. τον μαλάκα επιβάτη που τους ταϊζει τόσο πλουσιοπάροχα!

Συμπέρασμα: Έχουμε να κάνουμε με 200 ακόμη πλούσιους στην Αθήνα, που ο κοσμάκις δεν υποπτεύεται!..Πλην όμως υπομένει τον τσαμπουκά τους!

________________________________________

TA KTEΛ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ..ΚΙ ΕΜΕΙΣ

Posted by

Τα ελληνικά ΚΤΕΛ κινούνται με νοοτροπία αραμπά  και γκαζοζέν του 1951.. Τα 190 παχύδερμα-αφεντικά του .. έχουν χάσει επεισόδια…μέχρι σήμερα…

ΚΑΙ ΜΗΝ ..ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ..ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ..ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ταϊ στές ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΤΟΥΣ..

Στέλνετε τα παράπονά σας εδώ.. Θα αξιοποιηθούν!

 Δείτε μερικά από τις συγκοινωνίες στη Βρετανία:

Λεωφορεία του Λονδίνου

Τα λεωφορεία του Λονδίνου είναι ένα γρήγορο, βολικό και φθηνό μέσο για να ταξιδέψει κανείς. Και θα έχετε πολλές ευκαιρίες για περιηγήσεις στα αξιοθέατα  του Λονδίνου και στα περίχωρα . Τα τελευταία χρόνια έχουν εκσυγχρονιστεί με πιο συχνά δρομολόγια και νέα αυτοκίνητα. Καμιά σύγκριση βέβαια με τα δικά μας.
Λονδίνο- Πληροφορίες ΚΤΕΛ .. Σκεπτόμενοι εκεί σοβαρά το επιβάτη, εκδίδουν χιλιάδες
έντυπα ενημέρωσης  και χάρτες για τα δρομολόγιά τους και για τα αξιοθέατα..

Αυτό το έντυπο κατατοπιστικό υλικό είναι διαθέσιμο από τα κέντρα των ταξιδιωτικών πληροφοριών, σε  σταθμούς του μετρό ή κι από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ απ΄όπου μπορείτε να κατεβάσετε  ταξιδιωτικούς χάρτες .

Εμείς εδώ; Για πληροφόρηση, για ποιούς χάρτες  θα μιλάμε…Με πατσαβούρες και φωτοτυπίες.. μας “εξυπηρετούν” τα καλοαμοιβόμενα παχύδερμα.. Και δεν βρέθηκε κανείς να τους ρωτήσει:

Τα μασάτε γερά από το λαό…καλά…Αλλά  τι ανταποδοτικά έχετε κάνει γι αυτόν τον λαό που σας ταϊζει;

Δεν υπάρχει απάντηση… Φαντασθείτε ούτε καν γραφείο διαθέτουν οι σωφεράντζες .. έτσι για τους τύπους μια κι έχουν να κάνουν με 8 εκατομμύρια επιβάτες!.. Μωρέ είπαμε…Ζούν στην εποχή του αραμπά!

Εδώ οι πινακίδες των στάσεων των ΚΤΕΛ είναι κάτι κακούγουστοι τενεκέδες … συνήθως σκουριασμένοι . Δεν αισθάνθηκαν ποτέ την ανάγκη οι καλοταϊσμένοι δερβέναγάδες του ΚΤΕΛ αττικής.. να βάλλουν και τις αναγκαίες πληροφορίες για τη διέλευση των λεωφορείων τους… Από άπατο ,φυσικά, σεβασμό προς τον πελάτη τους…  Στο Λονδίνο τον έχουν  τον επιβάτη …μη στάξει και μη βρέξει… Εν τάξει, δεν κάνουμε συγκρίσεις τη μέρα με τη νύχτα… αλλά , ρε σωφεράντζες ,λιγάκι τσίπα πια…

Λονδίνο εισιτήρια λεωφορείων

Υπάρχει ένα επίπεδο ναύλων σε όλο το δίκτυο των λεωφορείων, από £ 1,30 με προπληρωμένες κάρτες Oyster και £ 2,20, αν πληρώνετε με μετρητά. Κάρτες Απεριορίστων Διαδρομών ισχύουν στα λεωφορεία.

 ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ…

Όλα τα παιδιά κάτω των 16, συν 16-17 ετών που ζουν στο Λονδίνο και στην εκπαίδευση πλήρους απασχόλησης, μπορούν να ταξιδεύουν δωρεάν με τα λεωφορεία. Θα χρειαστείτε μια κάρτα με φωτογραφία (δεν απαιτείται για τα παιδιά κάτω των 5 ετών).

Κι εδώ εμείς; Χαιρέτα μας τον πλάτανο… Εδώ δεν σκέφθηκαν να έχουν κλίμακες εισιτηρίων

Εβδομαδιαίων , μηνιαίων διαδρομών…κ.λ.π,  τι λέμε τώρα!

 Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΣΕΠΗΣ -ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΧΝΙΑ

Τολμήσαμε και φέραμε μια ευρωπαϊκή αύρα στην επικράτεια του ΚΤΕΛ με  μια συνθετική καινοτομία..δέσαμε τα δρομολόγια με τουριστικές περιγραφές για τα μέρη απ΄όπου διέρχεται το λεωφορείο. Κι αυτό γίνεται για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στο Ελλάντα. Κι όχι μόνον αυτό αλλά συνάμα στήσαμε και τον οδηγό ψυχαγωγίας -με όλα στέκια …ψυχικής αγωγής που υπάρχουν στις περιοχές διέλευσης των λεωφορείων… Κι αυτό επίσης δεν υπήρχε. Εντυπωσιάζουμε. Το ξέραμε από τη στιγμή που πριν 2 χρόνια αρχίσαμε να μελετάμε την υπόθεση. Κάναμε αυτό που ώφειλαν να κάνουν ΤΑ ΚΤΕΛ…. Τέλος πάντων .. Από το τίποτε γίναμε και ΧΟΡΗΓΟΙ τους!!!

Πιο κάτω, είναι δυό αντίστοιχοι οδηγοί του Λονδίνου… Εκεί δεν υπάρχει σημείο που ο περαστικός να μη βρίσκει την έντυπη  πληροφόρηση που επιθυμεί… Εδώ έχουμε φωτοτυπίες που βγάζουν τρίτοι.. για λογαριασμό των τσομπαναραίων του ΚΤΕΛ!

Κάντε κλικ για να δείτε οδηγό Michelin του Λονδίνου 2011 Κάντε κλικ για να δείτε Time Out London Φαγητό & Ποτό: Definitive Guide εστιατόριο του Λονδίνου

Αυτά για σήμερα …και  Αύριο -μεθαύριο η μεγάλη είδηση  για τα ΚΤΕΛ Αττικής που θα κάνει πάταγο…΄Ετσι μπας και οι κτελατζήδες αντιληφθούν τη σημασία του ρόλου τους  και τις ευθύνες τους προς το επιβατικό κοινό…

ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΑΛΑΜΑΓΚΑΣ ..και μάγκας παντός καιρού..

(για αυτό με φέρανε εδώ ως ισότιμον στη λαλιά με τα παχύδερμα , τις σωφεράντζες και τα άλλα αχαμνά των συγκοινωνιών μας … Τ΄ακούς ρε Μελιτζανοφάγε Ρέπα εξ Αρκαδίας… Σιγά μη βιάζεσαι .. θάρθει και η δική σου σειρά…) 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s