ΟΙ ΣΩΦΕΡΑΝΤΖΕΣ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥΣ!

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ nektarie@hotmail.gr

29 Μαρ (Πριν από 4 ημέρες)

προς Εμένα
Θα σας διηγηθω τι μου συνεβη ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/03/2014

Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΆΚΑΤΩ ΣΗΜΕΊΩΜΑ, όπου για μια ακόμη φορά  ο σατραπίσκος σωφεράντζα του παλαιού καιρού συνεχίζει τις ασχήμιες του… και σήμερα!
«Περιμενα σημερα στη σταση Νεος Βουτζας κοντα στο ΙΚΑ ΡΑΦΗΝΑΣ το κτελ, απο Αθηνα για να παω σπιτι μου στη Νεα Μακρη.
Η ωρα ειχε παει 14.45 και περιμενα το δρομολογιο λογικα των 13.30 αθηνα – νεα μακρη . Περιμενα στη σταση απο τις 14.25
Τελικα βλεπω να ερχεται ενα λεωφορειο των κτελ με σβησμενη πινακιδα, το οποιο σταματησε μονο για να αποβιβασει , και οταν παω να επιβαστω με φωνες τελαρη ο οδηγος γκαριζε » ΔΕ ΠΑΩ ΜΑΡΑΘΩΝΑ»
και γω του απανταω » Ποιος σας ειπε οτι θελω να παω Μαραθωνα. Νεα Μακρη πηγαινω» και μπαινω με φορα μεσα.
Θεσεις αδειες υπηρχαν. Ο ΤΕΛΑΡΗΣ οδηγος το σκεφτοταν και με προτροπη του κοσμου «παρε καλε το παιδι να παει σπιτι του» μου λεει με το ιδιο θρασος   «ΚΑΛΑ δωσμου 1.60, και κοιτα να τα χεις και ακριβως»
ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΟΥΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΚΟΜΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΕ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ
ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.
ps. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ «ΚΑΛΕ ΠΑΙΔΙ». ΕΙΜΑΙ 35 ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ
Αχ φίλε τα φρούτα αυτά δεν πρόκειται να εξαλειφθούν… Είναι θέμα αγωγής από το σπίτι του!
Σχολιάστε

