ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΕΔΩ

TA ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ…ΣΤΟ ΚΤΕΛ

Από σήμερα θα βρίσκετε στην tsepispress, ΕΙΔΙΚΗ ΘΥΡΙΔΑ για τα παράπονά σας προ το ΚΤΕΛ… ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ (pressliberty@gmail.com )

Αναρίθμητα τα παράπονα προς το ΚΤΕΛ Αττικής ..Αλλά οι Κτελατζήδες, όλα τα γράφουν ..εις τα άγραφά τους. Από τα συνηθέστερα, είναι τα τηλέφωνά τους! Γιατί τά έχουν; Συν΄πηγθως δεν τα σηκώνουν ποτέ κι αν τα σηκώσουν …τότε είναι που σηκώνονται και οι τρίχες της κεφαλής  του τηλεφωνούντος. Διότι πολύ απλά, αν καταδεχτούν να αποκριθούν… ο υπάλληλος συν΄γθως δεν ξέρει τι να απαντήσει… Τέτοια υπευθυνότητα από τα ΚΤΕΛ… που θησαυρίζουν νεμόμενα το αγαθόν της συγκοινωνίας. Ιδού το τελευταίο που προέκυψε με τα χάλια τους…

Ιδιοκτήτης λεωφορείου και –σωφεράντζα δεν σταμάτησε να παραλάβει υπερήλικα που ήταν μέσα στα χωράφια…διότι, …λέει το κοθόνι δεν ήταν εκεί η επίσημη σταση!

 

Το χειρότερο: Η διοίκηση του ΚΤΕΛ κάνει το κορόϊδο στην επίσημη καταγγελία που έλαβε!  

 

«Kύριοι του ΚΤΕΛ Αττικής,

Είμαι βαθύτατα οργισμένος με οδηγό  Λεωφορείου σας,  ο οποίος δεν στάθμευσε σε σήμα που του έκανε στο δρόμο επιβάτης…Μάλιστα ο αθλιέστατος, εν θυμώ, εκάνε νόημα στον ατυχή με το δάκτυλό του ότι εκεί δεν ήταν επίσημη στάση… Τουτέστιν ο ανθρωπάκος… θα ανέμενε εκεί … επί δίωρον το άλλο δρομολογιο!

Η αλήθεια είναι όντως στο σημείο εκείνο -μπροστά στου σούπερ Μάρκετ Α.Β. Καπανδριτίου, δεν υπάρχει πινακίδα στάσης του ΚΤΕΛ.

Η αλήθειά είναι ότι στο συγκεκριμένο σημείο άλλοι οδηγοί ανεβοκατεβάζουν πελάτες σας προθύμως κι ευγενώς. Τούτος δε ο τζαναμπέτης είχε διαφορετική άποψη…΄Ηθελε να τηρήσει τον τύπο… Ποιόν όμως;… ΄Οταν γνωρίζετε ότι οι πινακίδες των στάσεων είναι ατάκτως ερρημένες , σκουριασμένες κι ο ατυχής επιβάτης ψάχνει να τις εντοπίσει;

Ξέρετε τις φαιδρότητες αυτές και δεν χρειάζεται να συνεχίσω…

Η άλλη αλήθεια είναι ότι στο σημείον αυτό και πέρα και πάρα πέρα έως τον Κάλαμο είναι χωράφια κι ερημιές. Διατί δεν θέλησε να παραλάβει τον επιβάτη αυτός ο δηγός σας;… Τι ανατροπές σοβαρές θα γινότανε;  Οι περισσότεροι των οδηγών σας μπορεί μεν ενίοτε να γκρινάζουν σε παρόμοια περιστατικά, «υποκύπτουν» όμως  σε μια αδήρητη λογική   πραγματικότητα.. Πως οι ταξιδιώτες μένουν μέσα σε δασικές και αραιοκατωκοιμένες περιοχές…κι έτσι φιλότιμα και λογικά προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους ταξιδεύοντες με το ΚΤΕΛ. Και τους ανεβοκατεβάζουν εκτός επισήμων στάσεων…

Θέλετε και την άλλη καθοριστική αλήθεια;

Ο επιβάτης που εγκαταλήφθηκε από τον πανάθλιο οδηγό σας ήταν υπερίληκας (80 ετών μου είπε) … Σήμερα ο υδράργυρος ήταν στους 39 βαθμούς… Ο γέρων έπασχε από πολλά και δη από υψηλή πίεση… Το κοθόνι ο οδηγός σας ο συγκεκριμένος , δεν προσμέτρησε αυτά τα πιθανά … κι ο μαλάκας ψήφισε υπέρ της τήρησης των τύπων για μη στάση… μέσα στα χωράφια…

Συνεπώς εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν εν δυνάμει εγκληματικό στοιχείο, που τραυματίζει τον κοινοφελή κι αγαθοποιό  ρόλο του ΚΤΕΛ, περί του οποίου εγώ, καθημερινός πελάτης του, μόνον καλά λόγια είχα να πω έως στιγμής, … σε γενικές γραμμές. Σήμερα όμως το πράγμα ξεχείλησε…Και θέλω ΤΩΡΑ, την κεφαλή του βλάκα οδηγού επί πινακίω… Διαφορετικά θα πάρει το μπαλάκι και την διοίκηση  του ΚΤΕΛ,( Απίκος, Κουτσόγιωργας , Παπάς κι άλλες σοφεράντζες κι ευδόκιμοι μέτοχοι,-δερβέναγάδες)  η οποία μάλλον εκ των στοιχείων που έχω … αεροκοπαεί, σταθερά και χρόνια!

Τα θερινά φετεινά δρομολόγια επίσημα άρχισαν να λειτουργούν την 1η Ιουλίου… Χθες 10η Ιουλίου…μεν,  αλλά δεν καταδεχθήκατε να ενημερώσετε την ιστοσελίδα σας…Καλά για πλάκα την έχετε την ιστοσελίδα;… Τόσο σεβέστε τους πελάτες σας;  Κι έπειτα ο χαζός οδηγός σας  ομιλεί για το που είναι η στάση και το που όχι!

Θέλετε και κάτι άλλο για να καταλάβαιτε τα ακαταλαβίστικά σας;…Τα τηλέφωνα που δίδετε στο κοινό… προκαλούν την αγανάκτηση του… είτε δεν σηκώνονται, είτε κατά κανόνα μάλλον γράφεται τους πάντες  στα υποδύματά σας… Ως προς τα έντυπα των δομολογίων σας ..άλλη φαιδρότητα αυτή, …για οργανισμό του υποτιθέμενου όγκου σας…  αυτά μάλλον τα βρίσκει κανείς σε φωτοτυπίες φτωχές ..που βγάζουν διάφοροι για να εξυπηρετήσουν  τους συνοδοιπόρους τους… ή από ένα τελευταίο που έπεσε στα χέρια μου ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΣΕΠΗΣ, -ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ -ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΤΕΛ, καλή δουλειά, αλλά εσείς πού είσαστε ;…Καλά τόσα χρόνια δεν έχετε συνειδητοποιήσει τις υποχρεώσεις σας προς αυτούς που επιλέγουν να ταξιδεύουν μαζί σας;Βγάζετε μερικά τρίπτυχα και…καθαρίσατε; Όταν οι πάντες θέλουν να ξέρουν τα προγράμματα σας για να διακινούνται με άνεση;Καλά μύγες κοπανάτε και δεν σας πείρε χαμπάρι κανένας φορέας για τέτοιους άθλιους ερασιτεχνισμούς; Στην Ουγκάντα είμαστε; ΄Η εκλαμβάνετε τον ΄Ελληνα πελάτη σας, που σας εκθρέφει, ως Ιθαγενή;… Από πού πηγάζει τέτοιο θράσος και τσαμπουκάς… (από ορισμένους οδηγούς , που μάλιστα-τινές- βάζουν το ράδιό τους στη διαπασών τις καψούρικες επιλογές τους ..αδιαφορώντας για τους επιβάτες προκλητικά … Ποιός είπε σε τέτοια κοθόνια ότι μπορούν να βασανίζουν με τις βάρβαρες μουσικές επιλογές τους, αυτούς που σας ταϊζουν; 

Είστε ακόμη, ατυχώς σε εποχή του αραμπά…

Ο καταγγελόμενος ΟΔΗΓΟΣ  είχε το δρομολογιο των 9.45 από Αθήνα και στις 11.12 διήλθε από την στάση που λέγω πάνω του Α.Β. του Καπανδριτίου, Και το αυτοκίνητό του

έφερε τον περίεργο αριθμό KSKY720… ο ίδιος σαν φάτσα μάλλον για πρώτη φορά εμφανίζονταν – στο δρομολόγιο Αθήνα-Κάλαμος .. ,όπως πρόλαβα να διαπιστώσω!

Δώστε μου εδώ και τώρα το ονοματάκι του μπάσταρδου… Αν όχι τότε θα εγκληθείτε ολάκερη η διοίκηση του ΚΤΕΛ και θα χορέψουμε ομού Καρσιλαμά Πανελληνίως.

Καταλαβαινόμαστε;

Αναμένω εντός δύο ημερών από τώρα, απάντηση.. Μετά θα αρχίσουν τα νταούλια….

 

Με αγανάκτηση… και διότι λησμόνησα να σας πως ότι έσυρα τον γέροντα που εγκατέλειψε ο οδηγός σας  σε νοσοκομείο…εκτός των άλλων…Ο γέρων δε που εγκαταλήφθηκε τόσον βάναυσα… σας πληροφορώ πως είναι τ. Αρεοπαγίτης( εξ όσων κατάλαβα…) και πάντως ανένδοτος στην δίωξή σας!

 

Πέτρος Καραγκούνης..

 

Υ.Γ. Η παρούσα, μετά την εκπνοή του «τελεσιγράφου».. θα δημοσιοποιηθεί παντού!.. Με όλα τα λοιπά και συμπαρομαρτούντα… Το Πολυδένδρι το ξέρετε; Εδώ κι αν είναι ή πλάκα …σας… Έχετε δρομολόγια, αλλά κανένα δεν εκτελείται… Τι γίνεται σήμερα; Απλά οι κάτοικοι ..άρχισαν να μαθαίνουν οδήγηση, να πάρουν κάρο… για να μετακινούνται… Προ αέναον…Δόξαν υμών των ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ… Καταλαβαινόμαστε; Ού να δείτε!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ TSEPISPRESS : Ψάξαμε το θέμα που καταγγέλλει ο αναγνώστης κ. Π.Καραγκούνης.. κι ανακαλύψαμε πως ο καταγγελόμενος ανεύθυνος οδηγός, γενικώς και ειδικώς είναι μπουμπούκι-κουμάσι. Μένει στον Ωρωπό. Είναι μέτοχος του ΚΤΕΛ και ταυτόχρονα οδηγός λεωφορείου… Δεν έχει καλή φήμη ούτε μεταξύ συναδέλφων του, με τους οποίους συχνά διαπληκτίζεται..  Ευελπιστούμε η διοίκηση του ΚΤΕΛ να δώσει στον ενδιαφερόμενο τα στοιχεία του, και να πάρει θέση, διότι δεν είναι δίκαιο να πάρει το μπαλάκι όλο το ΚΤΕΛ, για ένα κακότροπο μέλος τους!

 

Δείτε κι άλλα που φτάνουν σε μας:

www.ktel.org Ένα καλό παράδειγμα, ΚΑΚΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΜΟΝΩΠΟΛΙΟΥ

από Naftopes

Αν ταξιδεύει κάποιος με τα υπεραστικά ΚΤΕΛ θα δει να διαφημίζουν την ιστοσελίδα τους στα τζάμια των σταθμών και στα λεωφορεία.
Όταν λοιπόν κάποιος μπει στην ιστοσελίδα http://www.ktel.org, θα δει να διαφημίζεται ο αριθμός 1421, για την λήψη πληροφοριών σχετικά με τα δρομολόγια κλπ΄.
Οι τύποι αυτοί λοιπόν, μιας και ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΩΠΟΛΙΟ, γράφουν στ’ @@ τους τους πελάτες τους. Δεν ενδιαφέρονται να τους εξυπηρετήσουν, αντίθετα μάλιστα προσπαθούν να εισπράξουν επιπλέον φράγκα, 1,11 €/λεπτό, ξεδιάντροπα και αισχρά μέσα απο την τηλεφωνική γραμμή, πουλώντας πληροφορίες δρομολογίων που δεν τους ανήκουν, γιατί είναι δημόσιο αγαθό.
Αυτό γίνεται πολλούς μήνες ίσως και χρόνια και δεν ενδιαφέρεται κανείς να το αλλάξει. Ούτε το κράτος ούτε οι ταξιδιώτες
Μπαγασάκηδες των ΚΤΕΛ… έχει χάρη που ζούμε σε μπουρδέλο.
Δεν τολμάμε βέβαια να ζητήσουμε συνδυασμούς δρομολογίων με διαφορετικά ΚΤΕΛ, πχ από Πάτρα στο Αργος, αυτά είναι διαστημικά …»
.

από japetus »

Χμμμ.. τώρα την αλλαξαν τη σελίδα..

Παλιότερα θυμαμαι ειχαν ανακοινωση που εγραφε κατι σαν:
Λυπούμαστε αλλα επειδή οι ωρες των δρομολογιων που αναγραφονται στο site μας διαπιστωσμαμε οτι χρησιμοποιούνται απο ιδιωτική τηλ. εταιρεια για να εξυπηρετει και να ενημερωνει τους πελατες της με το αζημίωτο, προχωρησαμε στην προσωρινη διακοπη λειτουργιας των ανακοινωσεων αυτων…

Ετσι λοιπον ποια λύση δώσανε; Φτιάξαν δικια τους εταιρεια με 4ψήφιο…

Αυτά ..Περιμένουμε ΕΔΩ και τα δικά σας παράπονα…e-mail: pressliberty@gmail.com

 

ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΕΛ

Μαθηματα ηλιθιοτητας απο το ΚΤΕΛ Αττικης

02:14 29/10/2010 – Πηγή: Ksipnistere

Ταξιδευω απο Θεσσαλονικη για Αθηνα και εβγαλα ενα εισητήριο μετ ‘επιστροφης για να μην ταλαιπωρηθω ή έτσι τουλαχιστον νόμιζα.
Εφτασα στην Αθηνα και ενω ρυθμιζα τις δουλειές που είχα να κάνω, τηλεφώνησα στο ΚΤΕΛ για να κλείσω θέση αναχώρησης, εφόσον…
κατειχα ήδη το εισητήριο.
Εκπληκτος άκουσα ότι δεν μπορούσαν να μου κλείσουν θέση τηλεφωνικά και έπρεπε να κατέβω στα εκδοτήρια.
Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι το ετος 2010 όταν υπερατλαντικά ταξίδια τακτοποιούνται απο τον υπολογιστή του σπιτιού μας το ΚΤΕΛ δεν μπορεί να βρίσκεται 100 χρόνια πίσω.
Αντε μετα να ερθει ο τουρίστας, να προγραμματίσει το ταξίδι του και να εξαρταται απο τους καφρους του ΚΤΕΛ
kalanemos στο OXI ALLO KAPBOYNOΕδώ θα πεις δημόσια την γνώμη σου____ Ο σιωπών δοκεί συναινείν!____ksipnistere1@gmail.com

 

Η κακή εικόνα του ΚΤΕΛ Αττικής

 Μοιραστείτε

 Οι κάτοικοι διαφόρων περιοχών της Ανατολικής Αττικής (Ραφήνα, Μαραθώνας, Λαύριο κτλ), εξαρτώνται απολύτως από το ΚΤΕΛ Αττικής, για τις μετακινήσεις τους προς και από Αθήνα.

Πληρώνουν πανάκριβο εισιτήριο. Τα δρομολόγια, παρά τον αυξανόμενο συνεχώς πληθυσμό (η Ραφήνα είναι το δεύτερο σε επιβατική κίνηση λιμάνι), διατηρούνται ανα μισάωρο και κάποιες ώρες του εικοσιτετραώρου ανά τρία τέταρτα, ενώ σταματούν στις δέκα το βράδυ, όπως πριν και από πενήντα χρόνια.

Αμφισβητούμενες συμφωνίες κρατούντων και ΚΤΕΛ, δεν επιτρέπουν την αστική συγκοινωνία, που θα εξυπηρετούσε περισσότερο τους κατοίκους. Η αδιαφορία των οδηγών, πολλές φορές αφήνει στις στάσεις επιβάτες. Παροιμιώδης είναι η αγένεια τους, όταν κάποιος επιβάτης διαμαρτυρηθεί για οτιδήποτε!

Αυτά αποτελούν τηλεγραφικά, κάποια από τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν. Τα τελευταία χρόνια τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ βάφονται ποικιλοτρόπως προς χάριν διαφήμισης και αποκόμισης εσόδων στην κοινοπραξία. Παρ ότι δεν είναι ότι καλύτερο, τουλάχιστον δεν έχει αυτή την εικόνα που παρουσιάζει το λεωφορείο που κατορθώσαμε να φωτογραφίζουμε μέσα από το ΙΧ. Το πίσω μέρος του είναι σε άθλια κατάσταση, βρομερό και τρισάθλιο, που προσβάλλει την καλαισθησία οποιουδήποτε. Θα μπορούσε άραγε να κυκλοφορεί τέτοιο όχημα σε Ευρωπαϊκή χώρα; Πόσο περισσότερο αν αυτή η χώρα εξαρτιόταν οικονομικά από τον τουρισμό της!
πηγή: http://forkeratea.blogspot.com/2010/02/blog-post_1079.html#ixzz1Qp93mSRS

3 comments on “ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΕΔΩ

  1. Τα ίδια τράβηξα κι εγώ σήμερα..μαραθώνα πήγαινα, 20:00 έφευγε κτελ από πεδίο του άρεως για γραμματικό, και 20:43 ήταν στο πικέρμι με αριθμό κυκλοφορίας ΖΚΥ 7329 και ήταν αριστερή λωρίδα έτρεχε κ δε σταμάτησε..Οπότε αναγκάστηκα να πάρω ταξί κ να το φτάσω κ στη νέα μάκρη μπήκα στο κτελ κ τον ξεφτίλισα τον μ@@@@α…..πλήρωσα 10€ αλλά κτελ δεν πλήρωσα..κ μου είπε το ζώον να απευθυνθώ στα κτελ κ δε μπορούσε να σταματήσει γιατί υπήρχε λόγος..είχε αρκετούς επιβάτες κ είχε πάρει κλήση..έπρεπε να σταματήσει κ να ενημερώσει το κ@@@@ι….μια αστική συγκοινωνία να βάλουν να τους ισοπεδώσουν όλους….τα ρεμάλια…θα μου πει να πάρω το επόμενο κτελ..καθε μία ώρα έρχονται.. αυτά κ λίγα λέω..δε φτάνει που σας πληρώνουμε έχετε κ αγένεια..

  2. Έχουμε πλέον απηυδήσει από την άκρατη και άκριτη αθλιότητα του συνόλου του προσωπικού του ΚΤΕΛ, σε όλες του τις βαθμίδες! Άξεστοι, απολίτιστοι, απαίδευτοι, αγενείς και όποιο άλλο συνοδευτικό του «α» στερητικού τους ταιριάζει…
    Τα τελευταία τερτίπια; τεχνιέντως και ηθελημένα σαμποτάρουν τα δρομολόγια που εξυπηρετούν τον Προαστιακό Κορωπίου. Περιμένει το λεωφορείο εκεί (έχουν λίγη τσίπα ώστε να τηρήσουν τα βασικά προσχήματα της υποχρέωσής τους να καλύψουν αυτό το κομμάτι συγκοινωνίας), χαζεύει ο οδηγός τα χωράφια και ΦΕΥΓΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ!! 2 λεπτά ΠΡΙΝ!! φτάσει ο συρμός. Έχω υπάρξει μάρτυρας αυτού, περιμένοντας πίσω από το λεωφορείο να πάρω το παιδί μου. Περιττό να πω πως τα παράπονά μου στο σταθμαρχείο Μαρκοπούλου (ακόμα και στα κεντρικά του ΚΤΕΛ) πηγαίνουν στο βρόντο. Επειδή έχω καταγράψει αριθμούς, ημερομηνίες και ώρες δρομολογίων, έστειλα ένα μηνυματάκι στο υπουργείο μεταφορών. Να δούμε αν θα υπάρξει ανταπόκριση… Θα σας ενημερώσω…

  3. Η κατασταση στην ανατολικη αττικη ειναι ανυποφωρη! η αστικη συγκοινωνια επρεπε να υπαρχει τουλαχιστον σε Ραφηνα και Μαρκοπουλο-Πορτο Ραφτη.Οι κτελατζιδες ειναι κρατος εν κρατει.Το κτελ ακριβο και δυσλειτουργικο ειδικα αυτη την περιοδο.Μονο με αυτοκινητο υπαρχει σοβαρη συνδεση με τα κατα τα αλλα διπλανα αστικα μεσα συγκοινωνιας μολις 30 km απο το κέντρο της αθηνας! αισχος. οτι πρωσπαθεια υπηρξε στο παρελθον για επεκταση των αστικων λεωφορειων ηταν ακαρπη. αλλα τι να κανεις στην ελλαδα ζουμε δεν θα αλλαξουμε ποτε ουτε στα αυτονοητα φενεται.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s